12 september

12 september 2019 - Baden-Baden, Duitsland

Door omstandigheden heeft het even geduurd maar we zijn weer onderweg. Eerst nog een gezellige “stroopstookavond” bij Jos en Marcella gehad. Zonder stroop van Jos gaan we namelijk niet op pad. Daarna het jaarlijkse Ruttenfeest, deze keer bij Marc thuis, alwaar we van een portproeverij en heerlijk dinertje hebben genoten.

Van daaruit hebben we koers gezet naar het zuiden. We zijn twee dagen in Trier geweest, een voor ons niet onbekende stad. Maar desondanks altijd de moeite waard om te verblijven.

Gisteren in Baden-Baden aangekomen en hier zijn we nog nooit eerder geweest. Een mooie, niet te grote stad met thermaalbaden, een kurhaus en een beroemd casino. Toevallig is er vanaf vandaag een driedaags festival met veel optredens, muziek, eten en drinken.

Morgen rijden we de “Schwarzwald” in richting Freiburg.

1. Jos:
    12 september 2019
    Goed begin weer. Als je stroop is kom je maar weer langs.
  2. Nanny Bartel:
    13 september 2019
    Gezellig weer dat jullie weer aan het reizen zijn ,,,en leuk die stroop om mee te nemen,,,mooie foto,s ,,veel plezier en lekker weer ,,,,tot gauw
  3. Petra en Coen:
    18 september 2019
    Op strooptocht met heerlijke appelstroop uit Limburg. Ben benieuwd wat jullie langs stropen. Wij hopen 25 oktober naar het zuiden te vertrekken. Mssn komen we elkaar weer in Portugal tegen. Genietse😎🍷
  4. Pat:
    18 september 2019
    Hai Petra en Coen, goed plan!
    Wij gaan begin jan. weer die kant uit. Zou leuk zijn elkaar nog eens te ontmoeten. Rij voorzichtig🚐👋