15 november 2023

15 november 2023 - Benicàssìm, Spanje

We namen afscheid van Santa Pola en van Ingrid en Jack. Het waren een paar gezellige dagen. De volgende stop was in Bellus. Een mini plaatsje in het heuvelachtige binnenland met een camperplaats (wel zelf gaan betalen in het gemeentehuis). Wel nog altijd heerlijk weer. Toevallig app-ten we die middag met Coen en Petra. Zij stonden op twee uurtjes rijden van Bellus en kwamen dus onze kant op. We hadden twee gezellige dagen samen, eten, wandelen en fietsen. Na Bellus reden we weer naar de kust. Naar Moncofa, wat een beetje tegen viel. Dus door naar Grao, bekend terrein. En dus ook met de fiets naar Castellon de la Plana met lunch bij Dunja (uit Heerlen) in haar Nedelands getinte eetcafé met appeltaart en poffertjes. En met de fiets naar Benicassim waar Nele en George ons hartelijk begroetten op hun vaste camping. Van het een kwam het ander en nu staan we alweer 5 dagen naast Nele en George. Altijd lekker vertoeven hier, zeker met dit heerlijke nazomerweer. Overmorgen vertrekken we hier. Verder noordwaarts, langzaam huiswaarts.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Doris:
    15 november 2023
    Wat een mooie plaatjes weer! Echt fantastisch! Geniet nog heerlijk van die ☀️ liefs X Doris