25 januari 2021

27 januari 2021 - Maastricht, Nederland

Omdat het lekker weer was in Benicassim hebben we besloten om langer te blijven. Want eigenlijk hadden we vanwege de coronamaatregelen besloten onze reis vroegtijdig af te breken. Maar wéér kwam het anders. Het aantal coronabesmettingen in de regio’s Valencia en Catalonië namen zeer sterk toe. De horeca was al dicht, mét avondklok, en nóg strengere maatregelen waren niet onwaarschijnlijk. Daarbij komt dat Frankrijk vanaf 24 januari een PCR-test eist als je Frankrijk binnenkomt, óók met de camper. Daarom hebben we kortstondig besloten onze reis af te breken. Na drie lange reisdagen, -om de sneeuwval vóór te blijven-, zijn we weer in Maastricht. De komende tijd zullen we wat kortere reizen door Nederland gaan maken, in de hoop dat we er richting zomer weer op uit kunnen.

1. Lea:
    Welkom in Nederland 💐
  2. Ingrid:
    Welkom terug 👍🏼
  3. Dick Bijl:
    27 januari 2021
    Welkom terug beiden. Sprak ik je vorige week toen je in Spanje zat, ben je nu al weer terug. Je weet de koffie staat klaar. !
  4. Zus en Marcel.:
    29 januari 2021
    Hallo Beide, Weer terug op vertrouwde locatie. Het is natuurlijk shit maar zullen nog even moeten doorbijten. Ik zag dat je nog even in Ampuria was. Volgens Erwin in Rosas is het er ook stil en kunnen ze praktisch niks. Voor het weer moet je natuurlijk hier niet zijn, maar is niet anders. Groetjes.