16 maart

16 maart 2020 - Urrugne, Frankrijk

Met de huurauto hebben we verschillende dagtripjes gemaakt. Onder andere naar Albufeira en Portimao. Albufeira is net Valkenburg aan de zee, misschien nog wel erger. Totaal geënt op toerisme.
Ook zijn we naar Cabo de Sao Vicente geweest. Het meest zuid-westelijke puntje van Europa. Een plek met hoge kliffen, altijd wind en voelt als het einde van de wereld.
Na twee weken zijn we uit Armação de Pêra vertrokken. Plotseling had ook hier het coronavirus impact en werden alle horecagelegenheden gesloten. Aangezien we hoorden dat ook grenzen gesloten zouden worden, hebben we besloten naar huis te rijden.

1. Lea:
    16 maart 2020
    Je mag de grens bij België en Nederland. Vandaag 16 maart in elk geval.
    Goede thuisreis samen 😊
  2. Lenie Fleuren:
    16 maart 2020
    Weer prachtige omgeving. Goede terugreis.
  3. Petra dragstra:
    16 maart 2020
    Hier wordt het langzamerhand lente dus welkom in Maastricht. Goede reis en hou Corona buiten de camper.
  4. Zus en Marcel.:
    16 maart 2020
    Hallo beide !!! schitterende plaatjes met prachtig weer. Genieten en doorgaan "wie weet". Hier ligt natuurlijk alles plat. Moest vandaag voor onderzoek second opinion in Genk, alles tot nader bericht afgezegd. John, broer van Jup ( vader van Nancy ) had corona virus 14 dagen geleden, eigen vrouw, en broer Karel met vrouw ( er tegen over ) ook besmet welke vanmorgen is overleden. John ligt nog in slechte toestand op IC. Dus geniet van alles zolang als mogelijk.
    Groetjes, Zus en Marcel.
  5. Roberto Koolen:
    28 maart 2020
    Leuke inspirerende berichten en fotos. de ultime vrijheid wordt nog eens benadrukt door de beperkingen zoals nu met dat corona virus. Met de nodige voorzichtigheid en toch behulpzaamheid waar mogenlijk komen we allen een heel eind. De natuur gaat gewoon zijn gang, geniet er maar goed van!
    Arivideci et au bientot