17 november

17 november 2019 - Roses, Spanje

Nadat we 3 weken in Maastricht zijn geweest, zijn we 10 november weer vertrokken richting het zuiden. Onderweg hebben we enkele mooie Franse plaatsen aangedaan, toevallig allen aan een rivier gelegen. De camperplaats in de buurt van Valence hebben we net op tijd verlaten. Onderweg stromende regen gehad, het was ijskoud en bij aankomst in zuid-Frankrijk bleek dat er enorm veel sneeuw gevallen was in de regio waar wij ‘s ochtends vertrokken waren.  In zuid-Frankrijk stonden we in Vias-plage, direct aan het strand met nog enkele andere campers. Je kon zien dat het daar in de zomer heel erg toeristisch is maar nu was het compleet uitgestorven, alles was dicht, een spookstad!

De dag erna zijn we doorgereden naar Spanje. We waren het niet van plan maar het bordje Roses werkte op ons als een magneet. In dit gebied zijn we immers 30 jaar lang op vakantie gegaan. Heerlijk om hier weer eens rond te lopen en bekende adresjes te bezoeken. We staan hier nu 2 dagen en we hebben heerlijk weer maar morgen trekken we toch weer verder.

1. Nanny Bartel:
    17 november 2019
    Mooie foto.s weer ,,had jullie geen zin om de sneeuw in te gaan ,,,lekker toch om weer vertrouwd in Spanje te zijn ,,,veel plezier onderweg ,
  2. Petra dragstra:
    18 november 2019
    Hi alweer in tour na 3 wkn MAASTRICHT alweer genoeg van de Maastrichtenaren? Kan ik me wel iets bij voorstellen😜 wij zijn in de Algarve. Zal m’n blog eens gaan bijwerken ben daar niet zo goed in.