13 juli 2021 - Gaddesanna, Zweden

Nadat we bijna 6 maanden in Maastricht hebben gestaan, zijn we weer "on the road". Een straf was het niet in Maastricht. Als kersverse opa en oma zijn we veel bij kleine Adam kunnen zijn. Ook hebben we een "rondje Nederland" gemaakt.

Maar nu weer op reis, heerlijk! Daar waren we wel aan toe. Een rondje door het zuiden van Zweden doen we nu. Niet te druk, niet te warm en heel veel prachtige natuur.

Aan het eind van de eerste week zijn we nu aangekomen aan het zuidelijkste puntje van het Vänern-meer. Het grootste meer van Zweden. We staan aan de rand van een natuurgebied, 1minuut lopen naar een groot strand. Hier hebben we Petra, Coen en hun hond Beike ontmoet      voor een paar gezellige dagen. Samen koken, eten, borrelen en met de honden zwemmen.

1. Doris:
    13 juli 2021
    Hallo daar!! Wat heerlijk bij jullie, prachtige natuur ook, mooi groen dicht bij het strand, vanalles wat, klinkt niet verkeerd, geniet van elkaar en van de mooie plekjes liefs en groetjes Doris, David en kids
  2. Ingrid:
    Prachtige foto’s!
    Geniet van deze mooie reis en wij reizen (door de verhalen en foto’s) weer met jullie mee 😍
    Groetjes van Jack en mij 😘
  3. Pieter van Beek:
    13 juli 2021
    Zweden….schitterend! We genieten mee via de mooie foto’s.
    Groet Elly&Pieter
  4. Dick Bijl:
    13 juli 2021
    Mooie start Pat. Ben met de zeilboot wel eens die richting uit geweest. Niet mijn temperatuur maar wel een zeer mooie natuur en aardige mensen. Ik zag ook nog een foto van de Bronn. Die heb ik nog nimmer in echte lijve mogen aanschouwen. Succes en goede reis.
  5. Lea en Gerard:
    Heerlijk samen onderweg.
    Wij zijn een paar dagen onderweg geweest in de Pfalz, aan de Moezel en de Nahe.
    Lief onthaald en verzorgd door onze vrienden aan de Moezel en de Nahe.
    Gelukkig heel weinig Corona-besmettingen, waardoor je een veilig gevoel hebt 😊
  6. Paul Rutten:
    14 juli 2021
    Jaqueline en Patrick,
    Fijn dat jullie in een hoger gebied zijn op dit moment.
    Het mooie Limburgse Land staat helaas op veel plekken onderwater!
    Goede tijd!
  7. Brigitte:
    15 juli 2021
    Heerlijk! Geniet ervan!
  8. Nanny Bartel:
    15 juli 2021
    Mooie foto.s weer geniet van jullie reis ,tot de volgende reis verhalen
  9. Zus en Marcel.:
    16 juli 2021
    Hallo Jaqueline en Patrick, Zoals gewend ben ik weer aan de late kant. Het kan natuurlijk weer niet op. Zweden is natuurlijk groen en nog eens groen. Prachtige omgeving en prachtige foto's. Ik was juist het nieuws van de wateroverlast in Limburg, Belgie en Duitsland aan het bekijken. Werkelijk niet normaal. Dan kun je toch maar beter in Zweden met een camper rond rijden. Blijf gezond en geniet.