19 februari

19 februari 2019 - Sevilla, Spanje

We zijn van de camping in Armacao de Pêra langs de Portuges zuidkust naar Spanje gereden. Op deze route hebben we verschillende plaatsen aangedaan. Zoals Faro, Tavira en Isla Cristina(Spanje). Nabij Isla Cristina hebben we op een mooie camperplaats gestaan met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Dus de hondjes zijn wel aan hun trekken gekomen en wij ook! Zeker nadat onze buren, Nanette en Willem ons meenamen naar een heerlijk restaurantje vlakbij de camperplaats.

Na acht dagen zonneschijn sloeg het weer om en zijn we doorgereden naar Sevilla. We staan met de camper dichtbij het centrum en het weer is weer top. We genieten met volle teugen van de stad Sevilla. Wat een geweldige en bruisende stad!

Nog één dag in Sevilla en dan rijden we richting Cordoba.

1. Marian:
    19 februari 2019
    Jacqueline en Partick,

De foto’s laten zien dat jullie het goed hebben. Wandelen, fietsen, lekker eten, mooie gebouwen bekijken, contacten met andere reizende Nederlanders, uitrusten op speciale bankjes....
    Ga zo door, veel plezier samen en geniet van het mooie weer!
    Hartelijke groet,
    Paul en Marian
  2. Nanny Bartel:
    20 februari 2019
    Wat weer mooie foto.s zeg ..het zit er weer gezellig uit ..jullie genieten er echt goed van hè, dat zie ik aan jullie uitstraling,,veel plezier nog tot gauw weer