24 maart.

24 maart 2019 - San Javier, Spanje

We zijn afgelopen week dwars door Spanje gereden. Mooie landschappen gezien en het binnenland ziet er weer heel anders uit dan de kust. Vooral heel leeg, ruige natuur met af en toe een klein dorpje. Het historische Toledo was zeker de moeite waard. Veel grote, oude gebouwen zijn bewaard gebleven en het is goed te zien dat Toledo ooit de hoofdstad van Spanje was. Na een tip van onze Spaanse camperburen zijn we naar Aranjuez gereden waar zich het vroegere koninklijke zomerpaleis bevindt. Na enkele tussenstops/overnachtingen in typisch Spaanse dorpjes zijn we terecht gekomen in de stad Murcia. We stonden op een camperplaats naast de Ikea. We konden met de fiets naar het centrum, zo'n 6 à 7 km. Na Murcia hadden we het weer even gehad met de steden en zijn we weer naar de kust gereden. We zijn nu in San Javier, nog altijd in Zuid-Spanje. Hier is een soort landtong waar je prachtig kunt fietsen en een leuke boulevard met veel terrasjes. En natuurlijk een groot strand waar de hondjes lekker kunnen ravotten. Hier blijven we nog wel even.

1. Elshasberg:
    24 maart 2019
    En tussendoor nog werken!!!! Maar bedankt!
  2. Nanny Bartel:
    24 maart 2019
    Ziet weer gezellig uit zeg ,,veel plezier nog tot gauw weer
  3. Paul:
    Jacqueline en Patrick,
    Zie er allemaal mooi uit.
    Ook jullie verhaal geeft aan dat jullie genieten!
    Ge zo door......
    Groet Paul en Marian
  4. Petra noordzij:
    👍,mooi hoor!
    Lente!!!
  5. Petra dragstra:
    26 maart 2019
    Fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben in het mooi Spanje. Nog geen heimwee naar Mestreech. Wij zijn nu een maand thuis en maken al weer plannen voor de volgende overwintering. Genietse en rij veilig. Hartelijke groet van Petra, Coen en Beike
  6. Lenie Fleuren:
    27 maart 2019
    Ziet er allemaal prachtig uit. Zeker leuk om na stedenbezoeken weer te relaxen aan de kust. Nog veel plezier. Groetjes Pierre en Lenie