21 juli 2021 - Karlstad, Zweden

Alweer twee weken onderweg. Omdat we ondanks alle waarschuwingsborden nog nooit een echte eland hadden gezien, besloten we om te "foetelen". Dus op naar de Moose-farm. Ludwig en Pat hadden meteen een klik.

Enkele dagen later zijn we naar een giga verlaten autokerkhof geweest, midden in het bos, na 10 kilometer onverharde smalle slingerweg. Maar het was de moeite waard, al is het maar dat je dat vanwege milieu eisen nooit meer te zien krijgt.

Na het idyllische plaatsje Åmål, staan we nu in een haventje en bij een park aan de rand van Karlstad. Een typisch Zweedse stad met opvallend veel eetgelegenheden. Het weer is nog altijd perfect.

1. Petra dragstra:
    21 juli 2021
    Ludwig en Pat allebei pensionades 😜 was weer genieten met z’n allen.
  2. Dick Bijl:
    Hoi Pat, Het blijft bijzonder dat de wereld zo dicht bij al weer zo anders is. Ik herken wel het een en ander van mijn bezoek aan Denemarken. De sluizen blijven altijd (voor mij dan) een prachtig spektakel. Ingenieus. Let op de blonde vrouwen en zoek de zeemeermin. Goede trip Døck
  3. Lenie Fleuren:
    21 juli 2021
    Ziet er weer geweldig uit, geniet ze.