18 juli

18 juli 2018 - Äkäsjokisuu, Finland

Vandaag van Zweden naar Finland gereden. We hebben de poolcirkel gepasseerd. Het weer is echter ongewoon warm. Een inwoner vertelde dat normaal het 1of 2 dagen max 25 graden is. Maar nu is al een maand lang super warm. Vandaag ook onze eerste “moose” gezien. Hij liep parmantig op de weg. We reden er langzaam naartoe en passeerden hem op 1 meter afstand. We staan nu helemaal alleen op een camperplaats langs de grensrivier. De natuur wordt steeds ruiger, prachtig om te zien.

1. Ingrid:
    19 juli 2018
    wat een heerlijke reis zijn jullie aan het maken en we kunnen door de foto's allemaal lekker mee genieten! wonderbaarlijk de temperaturen die jullie daar hebben/krijgen. global warming, of toch niet :)
  2. Petra en Ben:
    19 juli 2018
    hi Jack en Patrick , zo te zien hebben jullie een fantastische tijd , en in ieder geval het weer mee, nou hebben wij ook niet te klagen hier , We gaan jullie nu verder volgen en zien de verdere verslagen met belangstelling tegemoet. Groeten Petra en Ben.
  3. Paul Rutten:
    22 juli 2018
    Jacqueline en Patrick,
    Bijna helemaal in het noordelijkste puntje. Mooi weer, weinig lawaai, stilte, prachtige vergezichten,
    mogelijk blaffende honden??
    mooi jullie verhalen.