13 januari

13 januari 2020 - Cáceres, Spanje

We zijn weer een dikke week onderweg. We reden in Maastricht weg met zonnig weer. Maar onderweg door Frankrijk en Noord-Spanje zijn we van alles wat tegengekomen. Miezerregen, mist en kou. Dus 's avonds hebben we het in de camper maar gezellig gemaakt, want in die kleine Franse plaatsjes is vaak niets te doen. Tot diep in Spanje vroor het 's nachts, in Salamanca was het nog -5 Graden. Toch vreemd, als je in Spanje bent, 's morgens opstaat en alles is wit en er hangen zelfs ijspegels aan de brug. Gelukkig hebben we nu al een paar dagen zonnig weer zodat we overdag lekker buiten kunnen zijn. En dat doen we dan ook. We zoeken leuke Spaanse plaatsjes en pikken regelmatig een terrasje. Nu zijn we in midden-west Spanje, in Caceres, een beetje Carcasonne in het klein. Het historische centrum is nog geheel in Middeleeuwse stijl. Zelfs hier is het heel druk qua campers, wat we niet verwacht hadden. We zijn niet de enigen die gaan overwinteren in de Algarve!

1. Ingrid:
    13 januari 2020
    Heerlijk. Wat een mooie reis zijn jullie weer aan het maken. Geniet ervan!
  2. Petra dragstra:
    14 januari 2020
    Weer een mooie tocht waarvan we veel herkennen o a Cáceres, Salamanca. Komen elkaar niet tegen, helaas, want wij zijn al voorbij Málaga en gaan heeeel langzaam langs kust en binnenland noordwaarts. Gaan jullie ook naar Luz bij stuwmeer. Raad je het museum daar aan. Goede reis, we volgen jullie.
  3. Zus en Marcel.:
    14 januari 2020
    Hallo beide, Lekker weer op reis en een beetje kouder mag de pret niet drukken. Dit is nog altijd vele malen beter dan hier. Geniet er van zolang dit nog alles kan. Groetjes.