1 februari

1 februari 2020 - Málaga, Spanje

We gingen dus naar Cadiz. Cadiz is een stad op een schiereiland. Het historische centrum ademt een Spaanse sfeer. In Cadiz hadden we nog lekker weer en daar hebben we ook volop van genoten, op het terras en op het strand. Maar daarna was het met het goede weer afgelopen. We hebben vier dagen erg slecht weer gehad, heel veel regen. We stonden in Sanlucar de Barrameda, het lijkt op het einde van de wereld. Als het flink geregend had stond je tot je enkels in het water. Verder rijden had geen zin want in de hele regio was het slecht weer.

Na vier dagen zijn we doorgereden naar Fuengirola. Het lekkere weer keerde terug. We stonden aan het strand naast het kasteel en dichtbij de toeristische boulevard. En het was heerlijk om weer zon te hebben na zoveel regen. In plaats van richting Portugal te rijden zijn we een stukje oostelijk gereden langs de Spaanse kust. Daar hebben we in Torre del mar enkele dagen op een camping gestaan, even chillen en een wasje draaien. Omdat Malaga ons vorig jaar zogoed bevallen is zijn we er nu weer. Gisteren leek het wel zomer, 23 graden. Rond Malaga is het overigens erg druk op de reguliere camperplaatsen en campings. Voordat we naar Portugal gaan, rijden we eerst nog een stukje het binnenland van Spanje in.

1. Mustafa Najib:
    1 februari 2020