4 oktober 2023

4 oktober 2023 - Mandeure, Frankrijk

We zijn van april tot eind september in Sittard gebleven, veel geklust en af en toe een kort camperreisje. Vanaf vorige week woensdag weer langer met de camper onderweg. Via Boppard aan de Rijn (wijn ! ) en het pitoreske stadje Michelstadt (alweer wijn….) zijn we naar onze vriendin Brigit in Vaihingen an der Enz, bij Stuttgart - gereden. Bij Brigit was weer gezellig en zoals altijd hebben we heerlijke zelfgemaakte turkse gerechten gegeten. Onze volgende bestemming was Bad Dürrheim, een Kurort met een groot welnesscentrum. Hier zijn we twee dagen gebleven en hebben natuurlijk in het warme zwembad gebadderd. Het is overdag nog altijd heerlijk nazomerweer, maar ‘s nachts wordt het koud. Dus rijden  we nu verder naar het zuiden. Zo staan we nu in Mandeure, een klein dorpje achter Mullhouse. Werkelijk niets te doen, geen terrassje of restaurant. Beetje troosteloos met wat hang-jongere. Dadelijk lekker ontbijtje, even douchen en dan weer verder.

1. Daniel:
    4 oktober 2023
    Danke schön für den tollen Reisebericht
  2. David:
    5 oktober 2023
    Amuseer jullie, goede reis, tot snel !
  3. Petra dragstra:
    6 oktober 2023
    Leuk jullie foto’s en belevenissen volgen, wacht maar tot wij komen dan wordt het nog spannender 😉Wij zijn in het schone Brabant. Groeten van Margreet en Henry 👋
  4. Doris:
    10 oktober 2023
    Zo te zien zijn jullie al heerlijk op een vertrouwde plek geland! Geniet maar lekker 👍🏻