24 februari 2023 - Armação de Pêra, Portugal

De afgelopen 14 dagen zijn we in Armação gebleven. Op de camping waar we ook in 2019 en 2020 waren. Op een of andere wijze bevalt het hier, misschien wel omdat de camping een beetje ongeregeld is. In de afgelopen week zijn Doris, David en de kids ons komen opzoeken. Ze hebben een korte Algarve vakantie geboekt en samen hebben we met de huurauto(s) enkele bezienswaardigheden in de Algarve bezocht, zoals de kust en de kustwandeling bij Benagil ; Een bijzonder mooie ervaring. Daags erna naar Albufeira, -  hét uitgaanscentrum voor de jeugd in de zomer -. Ook altijd een bezoek waard, net zoals het mondaine Villamoura. De laatste gezamelijke dag zij we samen naar de ruige rotskust van Cabo de sao Vicente geweest, het meest zuid-westelijk puntje van Portugal en Europa, met op de terugweg een rondje Lagos.
Na enkele bijzonder gezellige en leuke gezamelijke dagen zijn we nu weer met z’n tweetjes en Mowgli. Vandaag nog even de was doen hier en proviant in slaan, want morgen trekken we verder. We verheugen ons op een reis door het binnenland van Spanje.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Paul en Marian:
    Jacqueline en Patrick,
    Prachtige foto’s van dit mooie gebied.
    Zeker de ooievaars………hebben ze al veel kindjes ‘gebracht’😂?
    Nog een heel fijne tijd!
  2. Florence:
    24 februari 2023
    Lieve Jacqueline en Patrick, wat vond ik het ontzettend gezellig met jullie deze aflopen dagen! Ik heb heel erg genoten. De mooie plekjes die we hebben bezocht en de leuke restaurantjes het was geweldig. Ik hoop dat we nog eens een leuke trip gaan doen samen met mijn gezin!