12 oktober 2023 - Roses, Spanje

Nadat we het troosteloze plaatsje Madeure verlaten hadden, waren we wel toe aan wat meer reuring. We landden in Chalon sur Saone. Leuk typisch Frans stadje, waar we nog niet eerder geweest waren. De afgelopen week hadden we echter te kampen met een griepje. Nou ja, griepje, met name Jacq. is twee dagen serieus ziek geweest. Dus wat betreft reizen even rustiger aan gedaan. In de loop van de week ging het weer en  zijn we dan toch verder gereden. Naar La Canourgue, een middeleeuws dorpje, dat ook wel gevormd was door het moderne tourisme. Ons plan om verder in het binnenland van Zuid-Frankrijk te blijven, hebben we laten varen omdat het daar erg warm zou worden. Dus wat te doen ? Dat was snel unaniem beslist. Op naar het oude vertrouwde Ampuriabrava/Rosas. En dat was een goede beslissing !

1. Marlou Simons:
    Goedenavond,
    Goed te horen dat jullie weer gezond zijn. Heel veel plezier, geniet van alle mooie dagen in het warmere zuiden. Wens jullie een heerlijk weertje en veel leuke en lekkere belevenissen. Marlou
  2. Ingrid:
    Woohooooooo goede keuze 👍🏼
    Geniet van de Costa Brava en het heerlijke Spaanse weer ☀️☀️☀️
  3. David:
    12 oktober 2023
    Leuk typisch Frans stadje, waar we nog niet eerder geweest waren. Boh, zal wel ff zoeken zijn geweest naar een stadje waar jullie nog niet eerder geweest waren :-) Geniet ervan ! Groetjes,
  4. Daniel:
    13 oktober 2023