10 januari

10 januari 2019 - San Sebastián, Spanje

De kop is eraf, we're on the road again.

Zondag 6 januari zijn we vertrokken vanuit Maastricht. De komende maanden willen we in Zuid-Portugal/Spanje rondreizen, in de hoop dat we daar onder andere mooi weer zullen hebben. Na de natte sneeuw in België, hebben we in Frankrijk druilerig en nat weer gehad.

We staan nu twee dagen in San Sebastian en hier schijnt nu gelukkig het zonnetje alhoewel de temperatuur slechts tussen 4 en 8 graden is. We vinden het heerlijk om weer in Spanje te zijn, is toch een beetje "ons" land.

Vandaag hebben we 6 uur door de stad gelopen, tapas gegeten, wijntje gedronken en op het strand gekeken hoe mensen gingen zwemmen met deze temperatuur.

Morgen richting Bilbao.

1. Paul Rutten:
    10 januari 2019
    Hallo Jacqueline en Patrick,

Nou, nou, het ziet er prima uit!
    Cognac, wijn, water, zand, strand, lekker eten, wandelen.
    Lijkt ons heerlijk en goed vol te houden!

Heel veel plezier!
    Paul en Marian
  2. Nanny Bartel:
    11 januari 2019
    Hoi hoi geweldig weer om te zien en te horen dat jullie weer met veel plezier weer op pad zijn ..en dat wij er weer allemaal ervan mee mogen genieten van jullie reis .. wat we ni weer hebven gezien ziet er al goed uit ..het strand het lekkere eten en zeker de drankjes ...veel plezier en geniet er van tot de volgende keer gr nanny