25 januari

25 januari 2019 - Lagos, Portugal

We zijn nu 9 dagen in Portugal. Op onze weg naar het zuiden hebben we 2 dagen in de haven van Porto gestaan. Tijdens ons bezoek aan het oude centrum vonden we een kroeg die “portología” heette. Dat sprak Jacq wel aan! Binnen was er niets dan port in alle soorten en maten en hebben we een portproeverij gedaan. Omdat ook hier het weer ging omslaan zijn we verder zuidwaarts gereden.

Lissabon hebben we overgeslagen, is dat voor een volgende keer. We hadden meer zin in natuur, zon en zee. En dat hebben we ook ruimschoots gevonden. Wat een prachtige, ruige kust heeft Zuid-West Portugal.

We zijn nu in Lagos, een klein toeristisch dorpje aan de zuidkust.  Het weer, de stranden en het eten is heerlijk.

Hier in Zuid-Portugal zijn we niet alleen. Er zijn hier veel overwinteraars.

1. Elshasberg:
    25 januari 2019
    Wij vonden porto ook mooier als Lissabon was gewoon gezelliger! Veel plezier verder grtjes Els
  2. Petra dragstra:
    31 januari 2019
    Leuk dat we jullie ontmoet hebben en we jullie ook nog een beetje kunnen volgen. We genieten van de foto’s vooral die van de honden bij het Guggenheim is prachtig. Tot ziens in Maastricht, de prnsionades Coen en Petra.
  3. Petra dragstra:
    1 februari 2019
    Voor wandelingen in Portugal en m n in de Algarve kijk op http://www.wiportugal.org
  4. CAM ARIAANS:
    3 februari 2019
    PRACHTIGE FOT'OS
  5. Nanny Bartel:
    4 februari 2019
    Prachtige foto.s ...wat een mooi land ...daar wil ik ook wel eens op vakantie gaan ...veel plezier op na de volgende ontdekking