21 November 2022

21 november 2022 - Amnéville, Frankrijk

Na enkele dagen op de vrijwel lege stadscamping in el Palomar, wilden we weer wat volk om ons heen. Dus op naar Benicassim waar de Belgische Nele en George ons al verwachtten. Zoals ieder jaar staan zij ook nu weer tot mei op camping Tauro. Ook wij zijn daar inmiddels geen vreemden meer.
Na twee dagen heel veel regen en onweer,  een etentje bij Nele en George en een mooie fietstocht over de via verde hebben we de camper 10 kilometer verder gezet, in Grau. Vandaar fietst het wat makkelijker naar Castellon. En als we in Castellon zijn, staat behalve shoppen, natuurlijk eten bij Dunja op de agenda.

Inmiddels hebben we zin om langzaam maar zeker naar huis te rijden. Van Castellon zijn we naar Roses gereden als begin van de thuisreis. Natuurlijk een dag gebleven en Ampuria Brava en Roses bezocht, maar het weer was minder en we merkten dat het koud begint te worden.  Op  de terugreis hebben we nog in Remoulins gestaan waar een indrukwekkend aquaduct van meer dan 2000 jaar oud te zien is. De volgende overnachting was in Nuit st Georges en nu staan we in Noord Frankrijk in Amnéville,  bij de Zoo, het Thermenbad, snowworld en veel hotels en restaurants. Erg druk is het niet in deze tijd van het jaar, maar verschillende leuke gelegenheden zijn wel open. Morgen naar huis tot medio januari….

1. Petra dragstra:
    21 november 2022
    Dank voor het meebeleven van jullie tocht door Spanje via de verhaaltjes en mooie foto’s en natuurlijk jullie support tijdens onze pech. Geniet van het winterse weer in het mooie Limburg.
  2. Paul en Marian:
    21 november 2022
    Jacqueline en Patrick,
    De weersomstandigheden die jullie ervaren is een voorbereiding op het weer hier in Nederland!
    Wennen,,,😂
    Geniet de komende dagen en van de goede terugreis!
    Dank voor de mooie foto’s.
  3. Ingrid:
    22 november 2022
    Altijd leuk om zo met jullie mee te reizen en nog leuker om jullie weer te zien 😍 Geniet nog even van de laatste kilometers en kom weer goed thuis!