20 november 2020

20 november 2020 - Benicàssìm, Spanje

In verband met Corona zijn we nog steeds op de camping in Benicassim.  We zijn hier nu bijna vier weken, hetgeen voor ons ongebruikelijk lang is. Onze Duitse en Belgische buren staan hier zelfs nog langer.

De afgelopen week had voor ons een zwart randje. Omdat we een van onze honden, -Xavi-, hebben moeten laten inslapen. Dan moet je wel een traantje wegpinken. Gelukkig hebben we Mowgli nog. Met haar gaat het goed en ze wordt nu extra verwend.

Het is hier nog elke dag zonnig en warm. Dat maakt zoals altijd veel goed. We vermaken ons dan ook met chillen, wandelen en fietsen en ‘s middags soms een typisch Spaanse lunch, buiten in de zon. Eind van deze maand rijden we richting Nederland voor de Sint en de Kerstman.

1. Lea:
    20 november 2020
    Spijtig dat jullie Xavi moesten laten inslapen.
    Het is niet anders.
    Geniet nog even van het mooie weer.
    Hier is het zonnig en koud, br.
    Goede thuisreis 😊
  2. Lenie Fleuren:
    23 november 2020
    Heel erg dat jullie Xavi hebben moeten laten inslapen, sterkte ermee.
  3. Nanny Bartel:
    27 november 2020
    Sterkte met het verlies van XAvi ,,
  4. Zus en Marcel.:
    6 december 2020
    Hallo Jacqueline en Patrick, Sorry dat ik nu pas reageer. Zie nu pas met opruimen dat jullie mail er tussen staat. Vroeg me al af waar zouden ze uit hangen. Wat erg met Xavi, was hij ziek of is er iets gebeurd. Hoe gaat het en waar hangen jullie uit. Zet me het mailadres op de watsapp dit ben ik kwijt.
    Verder weer mooie foto's en ondanks deze tegenvaller maak er het beste van.
    Groetjes, Zus en Marcel.