18 oktober.

18 oktober 2019 - Giens Peninsula, Frankrijk

Onderweg richting Middellandse Zee kregen we te maken met een 40 km lange wegomlegging. De weg leidde ons de bergen in en werd smaller en smaller en ook steeds slechter. Al het vrachtverkeer moest over deze weg! Uiteindelijk heeft ons dit een hele middag gekost en de nodige spannende momenten opgeleverd.

Na een tussenstop in Pistoia hebben we twee parels van de Toscane bezocht: Lucca en Pisa. Beide steden zijn typisch Italiaans, prachtige historische kernen, waar het goed vertoeven is.

Na deze stedentrip zijn we verder naar de kust gereden. Eerst in het Italiaanse Sestri Levante vervolgens in het Franse Mandelieu.

Vanmorgen vertrokken van Île de Giens, waar we drie dagen op een camping hebben gestaan, geluierd en van de zon genoten.

Nu op weg naar Avignon.

1. Lea:
    18 oktober 2019
    Prachtige foto's van jullie reis !
  2. Nanny Bartel:
    18 oktober 2019
    Mooie omgeving ,,veel te zien,,wens jullie veel mooie dagen daar ,,,geniet er van. Tot gauw weer 👋🤗
  3. Petra dragstra:
    Mooi Italië in de herfst. Lucs, Pisa etc. zijn we ook al eens geweest. Genietse
  4. Marian:
    19 oktober 2019
    Lucca en Pisa zijn inderdaad mooie en bijzondere stadjes te zien op de fraaie foto’s! Nog fijne dagen!
  5. Petra dragstra:
    14 november 2019
    Zijn jullie nu in Maastricht? Wij zijn in Lagos, nee niet op die fantastisch fraaie camping😜maar vlakbij de haven. Het weer valt wat tegen💨🌦 onze blog: rollinghome.reislogger.nl Tot nog toe meer foto’s dan verhalen. Ben een beetje lui om te schrijven, heb vakantie hè.
    Groeten van Petra, Coen en Beike