15 april

15 april 2019 - Valencia, Spanje

We waren dus in Benidorm. Al onze verwachtingen zijn uitgekomen: afzichtelijke gebouwen, veel tattoo’s, scootmobiels en ‘s middags al zatte mensen. Voor één dag uiterst vermakelijk.

Na Benidorm waren we wel weer toe aan een beetje rust en natuur. Vandaar dat we de kust hebben verlaten en richting het binnenland zijn gereden.

Midden in een natuurgebied bij Alfafara hebben we op de camperplaats van Ricard gestaan. Wat betreft uitzicht en omgeving misschien wel de mooiste camperplaats tot nu toe. Perfecte wandel- en fietsroutes naar leuke dorpjes en oude grotten. Ter afsluiting heeft de vrouw des huizes, Isabel, een paella gemaakt voor alle camperaars. Wat resulteerde in een gezellige avond.

Vanaf vandaag is het “Semana Santa”, een feestweek voor de Spanjaarden. We staan nu in Valencia om een beetje mee te kunnen feesten.

1. Zus en Marcel.:
    15 april 2019
    Hallo Jack. en Pat. Mooi, Mooi, Valencia waren we vorig jaar ook nog. Benidorm is natuurlijk bekend. De meeste die ze het rijbewijs afnemen, kopen nu een scootmobiel. Voor die paar jaar dat ze nog die kant op kunnen !!! beter s,middags al zat als hier s,avonds in de stress. Geniet er van tot ziens.
  2. Paul Rutten:
    15 april 2019
    Hallo Jacqueline en Patrick,
    Zo zie je maar weer dat iedere stad of streek zijn eigen wereld heeft.
    Jullie zien er goed en gebruind uit!
    Heel veel plezier samen met de doos vanuit Izmir....een oppasweek.....
    Hartelijke groet
    Paul en Marian