14 oktober

14 oktober 2018 - Lecce, Italië

Een beetje tegen de verwachting in zijn we vijf dagen op de camping in Manfredonia gebleven. Het was lekker weer, we stonden onder de bomen en vlakbij het strand. Dus een beetje zon/zee/strand vakantie gedaan.

Daarna zijn we naar Alberobello gereden dat bekend staat om zijn trullihuisjes. Ronde huisjes met een rond puntdak gemaakt van los op elkaar liggende stenen. Alberobello is een heel leuk dorpje dat in de zomer door toeristen wordt overspoeld.

We staan nu bij een camperdealer in de buurt van Lecce. Toen we hier aankwamen waren we de enige op deze grote camperplaats. De camperdealer heeft ons met de auto naar Lecce gereden en ook s’ avonds weer opgehaald. En vandaag zijn we met de fiets naar Lecce gegaan.  Ook weer een heel mooie stad. Met veel oude gebouwen, gezellige pleintjes en lekker eten en drinken. Het bevalt ons goed in zuid-Italië en we blijven nog een beetje hier.

1. Lea en Gerard:
    15 oktober 2018
    We zijn een paar jaar geleden ook in Alberobello, Ostuni, Lecce, Gallipoli en Matera geweest. Prachtige steden en plaatsjes. Geniet er van.
  2. Lenie Fleuren:
    17 oktober 2018
    Het ziet er echt prachtig uit. Heerlijk om ook een paar dagen gewoon niets te doen. Geniet ze.
  3. Ellen:
    17 oktober 2018
    Leuk om jullie te gaan volgen. Salvatore en Ellen. Jullie buurtjes nu op de camping 😁